نشست هم انديشي مسولين ايمني و بهداشت منطقه ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

نشست هم انديشي مسولين ايمني و بهداشت منطقه

 همايش و نشست و هم انديشي كارشناسان و مسولين بهداشت حرفه اي در منطقه كاريست كه براي اولين بار در منطقه توسط اقايان مهندس تقوي زاده و مهندس پولاد رگ آغاز گرديده است كه جاي بسي قدر داني دارد.همانطوريكه مستحضريد كارشناسان بهداشت حرفه اي در كارخانجات با مشكلات عديده اي روبرو هستند كه اين مشكات بيشتر توسط حمايت نكردن مديريت از كارشناسان آغاز مي شود ولي اين نشست كه در هر دو ماه يكبار در يكي از كارخانجات منطقه برگذار مي شود فوق العاده مفيد بوده و براي كارشناسان نقطه قوتي مي باشد.شهرستان بناب باتوجه به وسعت كم و تعداد جمعيت كم يكي از بزرگترين و قدرتمند ترين شهرستانهاي كشور عزيزمان هست در زمينه علم بهداشت حرفه اي.بطوريكه نزديك 34 صورتجلسه از كارخانجات ارسال مي شود و نزديك 15 كارشناس بهداشت حرفه اي در اين زمينه اشتغال دارند.به خود ميباليم كه ادارجات كار و بهداشت بناب در زمينه حمايت از كارشناسان كم نگذاشته اند.

دومین گردهمایی مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای مراکز صنعتی و بازرسان کار و بازرسان مرکز بهداشت منطقه جنوب استان در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، مهندس فرج الهی، فرماندار بناب در این گردهمایی مهمترین خلاء بین دانشگاه و صنعت را آموزش عنوان کرد و افزود: قبل از بکارگیری نیروی کار در صنایع مختلف بایستی آموزشهای تخصصی ایمنی در رابطه با شغل مربوطه ارائه گردد تا با تربیت نیروی کار ماهر شاهد کاهش میزان حوادث در کارگاه ها باشیم. پورلطفعلی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب نیز در این جلسه صیانت از نیروی کار را مهمترین وظیفه مسئولین ایمنی دانست و آموزش و پیشگیری را دو رکن اصلی برای کاهش حوادث در واحدهای تولیدی معرفی نمود. نورمحمدی رئیس اداره بازرسی کار استان نیز با اشاره به علل وقوع حوادث ناشی از کار اتفاق افتاده در استان بیشترین آمار حوادث در سال قبل را مربوط به صنعت ساختمان عنوان نمود و با اشاره به فراوانی وقوع حوادث در سنین مابین 25-29 سال بیشترین عضو آسیب دیده در حوادث بررسی شده سال قبل را در ناحیه دست مطرح نمود. رحیمیان مدیر کارخانه فولاد ظفر بناب نیز از انعقاد قرار داد جدید کوره ذوب مجتمع خبر داد و افزود: با افتتاح پروژه ذوب حدود 300 نفر نیروی کار جذب واحدهای مختلف مجتمع خواهند شد.
 

مديريت وبسايت:سجاد زماني

www.s-zamani.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://sajjadzamani.loxblog.com

ایمنی در صنعت فولاد

نشست هم انديشي مسولين ايمني و بهداشت منطقه

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد